باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

یه کشف جدید کردم

دقت می کنم از بچگی با هر کی دوست بودم بچه ی آخر بوده البته گاهی با بچه های اولم دوست بودم ولی خیلی صمیمی نبودیم اما آخریا و یکی مونده به آخریا همیشه دوستام بودند بچه ی وسط اصلا نبوده اتفاقا اونایی که الکی باهام مشکل داشتن بچه ی وسط بودند! این نشان دهنده ی چیه؟


تا کشفیات بعدی خدانگهدار

نظرات 4 + ارسال نظر
گیل‌پیشی جمعه 27 بهمن 1402 ساعت 02:28 http://Www.temmuz.blogsky.com

تا حالا به این موضوع فکر نکرده بودم.
دختر به چه جزئیاتی فکر میکنی

ها دیگه

فاضله پنج‌شنبه 26 بهمن 1402 ساعت 19:52 http://1000-va2harf.blogsky.com

من بچه آخرم

آره

پریسا پنج‌شنبه 26 بهمن 1402 ساعت 19:00

آخ آخ ... من یه بار تو جمع گفتم روانشناس‌ها گفتن بچه‌های وسط مشکل دارن بعد شوهر دوستم غش کرد از خنده یهو یادم اومد دوستم بچه وسطه و خیلییی هم دوستش دارم. حس شرمندگیش بسی عمیق بود

قره بالا پنج‌شنبه 26 بهمن 1402 ساعت 18:56

آقا منم بچه وسطم
ولی دوست دارم

برای همین جذب نمیشیم
منم دوست دارم دکتر جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد