باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

یه کشف جدید!

بهتر شدم!

رفتم دوش گرفتم!

ناهار خوردم!

یه کپسول بهم داده اشتها رو کم می کنه!

خیلی خوبه!

داروهای روانپزشکی اشتها رو زیاد می کنه!

بینایی سنجی رو کنسل کردم!

***********

یه کشف جدید کردم!

از اون روزا که رقصیدم خشکی ستون فقراتم بهتر شد!

این همه دکتر رفتم، یوگا و ورزش رفتم خوب نشد!؟

حالا با دو جلسه رقص 20 دقیقه خوب شد!

امروز هنوز این قدر نیومدم بالا که برقصم!

ولی حتما چند جلسه در هفته می رقصم!

به خواهرم گفتم می رقصم!

اونم گفت خیلی دلش می خواد!

اون از بچگی اهل رقص بود!

ولی بزرگ شد گذاشت کنار!

خلاصه که خانم ها برای دل خودتون برقصید!

جلوی آینه!

خنده دارم هست کلی می خندین!

نظرات 1 + ارسال نظر
سمیرا چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 ساعت 00:32

اصلا بلد نیستم، حتی یه بار کلاس رقص هم ثبت نام کردم ولی استعداد ندارم

منم بلد نیستم الکی خودمو تکون میدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد