باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

مردم

امروز فهمیدم چقدر از مردم هستند که چشم دیدن منو ندارن! و انتظار میکشن بدبختی منو ببینن!

امروز دیدم تو اینستاگرام یکی از شعرام به نام هادی شیر شده بود! بعد میگن چرا میگی مردم پستند؟! کلاهبردارن!؟ تازه دزدم هستند!؟

البته من با خدا معامله کردم از لحاظ معنوی اینا به اسم منه و برای اونا گناه ثبت میشه! حالا کی زرنگ تره؟! از جنود شیطان استفاده می کنم!

خلاصه که این مردم هر چی سرشون بیاد حقشونه! به حرف کسی که خیرخواهشونه گوش نمیدن باهاش بدی می کنند میرن به حرف دشمنانشون گوش میدن! این جور آدما رو باید گذاشت به حال خودشون تا سرشون به سنگ بخوره البته این قدر خورده اما بازم ...!

نظرات 1 + ارسال نظر
سمیرا چهارشنبه 9 خرداد 1403 ساعت 00:58

ان شاءالله همیشه خوب و خوش باشی عزیزم فدای سرت

مرسی عزیزم اگه برام مهم بود تو نت نمی گذاشتم
روزگار هپلی هست
نخوابیدی؟ منم خوابم نمیبره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد