باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

شروع زندگی

الان اخبار گفت برای ریاست جمهوری باید بالای 35 سال باشی! یعنی من تازه داخل آدم حساب میشم چرا فکر می کنم دیگه زندگیم تموم شده و پیر شدم؟!

چند جا خوندم نویسندگان گفتند زندگیشون تازه بعد از 40 سالگی شروع شده بعد من میگم وای الان نزدیک 40 هستم موهام سفید شده!؟

من انگیزه ی زندگی ندارم البته تازه فهمیدم من ناخودآگاه همه ش دنبال اینم که از زندگی لذت ببرم یعنی هر کاری می کنم لذت اولویتمه و الان دیگه چیزی نیست ازش لذت ببرم برای همین انگیزه ندارم!؟

اینم از من!

نظرات 3 + ارسال نظر
فاضله شنبه 12 خرداد 1403 ساعت 13:05 http://1000-va2harf.blogsky.com

طبیعی است
رنج های شیرین باعث میشن از هر چیزی لذت نبری

رنج شیرین کجا بود پدرم دراومده!

فاضله شنبه 12 خرداد 1403 ساعت 09:38 http://1000-va2harf.blogsky.com

30به بعد فرق داره

من که 10 یا 12 ساله هیچی از زندگی نفهمیدم

سمیرا جمعه 11 خرداد 1403 ساعت 18:17

اینم از من، با حال بود

باحالی از خودتونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد