باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

غصه

حتما تا به حال غصه خورده اید!

چه مزه ایست؟!

راستی تا به حال فکر کرده اید غصه را وقتی می خوریم کجا می رود؟!

در معده؟

در روده ی کوچک؟

در روده ی بزرگ؟

کبد؟

همه می دانیم غصه خوردن انسان را بیمار می کند

اما چرا باز هم می خوریمش؟!

من یاد گرفته ام غصه نخورم

هیچ چیز و هیچ کس

نه آینده نه گذشته

نه تاریخ نه اکنون

غصه خوردن فقط آدم را بیمار می کند

بعد که بیمار شدی هیچ پزشکی هم نمی تواند سلامتی ات را باز گرداند

یک چیز مسخره در فرهنگ ما این است که زن هایی که غصه می خورند مهربان و فداکار دانسته می شوند!

می گوید این قدر غصه خوردم که گیسم سفید شد!

چرا تمام ظلم هایی که به خودمان می کنیم در فرهنگ ما ارزش است؟!

آخر اگر می خواهی فداکاری کنی جور دیگری فداکاری کن 

جوری که یک سودی داشته باشد نه اینکه فقط ضرر باشد!

بد می گویم؟!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد