باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

فارغ شدن از خشم

دیروز فارغ شدم از تمام خشم هایی که از بچگی با خودم حمل می کردم!

از خشم از دوست ها و همبازی های بچگی

از خشم از دوست های مدرسه

از خشم از مامان و بابا

از خشم از معلم ها

از خشم برادر و خواهرهام

از خشم از استادهای دانشگاهم

از خشم از همکارهام

و ...

می دانید فقط خشم تنها هم نبود بعضی هاشون بغض بود که به خشم تبدیل شده بود!؟

آدم هایی هستیم که از هم غافل هستیم و این باعث تنش و خشم و دعوایمان می شود!

نظرات 1 + ارسال نظر
یک مرد پنج‌شنبه 24 آذر 1401 ساعت 19:13 http://Whiteshadow.blogsky.com

خوب تند تند هم می نویسی

بله فعلا سرگرمی ام وبلاگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد