باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

دوست داشتن خود

از دیشب هی میام نوشته هام رو می خونم!؟

بعد می گم به به چقدر خوب نوشتم!؟

خودم از خودم خوشم اومده است!؟

فکر کنم دیگه به دوست داشتن خودم رسیدم!؟

یکی از دوستام چند روز پیش گفت برو جلوی آینه به خودت نگاه کن و بگو لطفا مرا ببخش، دوستت دارم، سپاسگزارم!

گفت همش تمرین کنم تا ناخودآگاهت باور کنه!؟

منم این کار رو کردم! 

اول حرف های خوبی از درونم شنیده نمیشد!؟

ولی یک دفعه به خودم گفتم عاشقتم!؟

آره حالا هم این جوری شدم چند وقت بعد معلوم نیست چی بشم!؟

نظرات 1 + ارسال نظر
حسین شنبه 26 آذر 1401 ساعت 19:58 https://darfarasoyzendegi.blogsky.com

دمت گررررررررررررررررررم
چه کاری خوبی رو انجام دادی

ممنونم مرسی
انرژی مثبت گرفتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد