باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

امیر قطر

خوب من در شروع جام جهانی فوتبال 2022 ، در مورد فوتبال و کشور قطر یک چیزهایی نوشتم که الان در راست بودن حرف هایی که شنیده بودم و با توجه به آن ها نوشتم شک کردم!؟

من امیر قطر را در اختتامیه دیدم بعد هم رفتم و ویدئو از ایشان دیدم نحوه ی حرف زدن و گفتار ایشان را دیدم به نظر بسیار انسان باشخصیت و خوبی هستند اما چگونه می شود کشور ایشان با جمهوری اسلامی همکاری می کند و یا آن خبرها از کارگران در قطر منتشر می شود!؟ نمی دانم!؟

دیگر انگار باورها و دو دو تا چهارتای من درست جواب نمی دهد!؟ نمی دانم عقل من ضایع شده است یا منطق دنیا عوض شده است!؟ دیگر ترجیح می دهم در مورد چیزی که اطلاعات کافی ندارم اظهار نظر نکنم و مواظب جوسازی های رسانه ها هم باشم! متاسفانه خیلی شیطان شدند!؟

نظرات 3 + ارسال نظر
جان دو سه‌شنبه 29 آذر 1401 ساعت 16:24 https://johndoe.blogsky.com/

بله و وقتی طالبان روی کار اومدن تنها کشوری بود که طالبان از دهه 1990 توش سفارت و دفتر داشتن حتی وقتی آمریکا به افغانستان حمله کرده بود هم سفارتشون توی قطر فعال بود.
تمام کشورهای منطقه از جمله اسمش رو نبر به نحوی از گروههای تروریستی منطقه حمایت کردند، حتی اونهایی بعدا که باهاش جنگیدند، یا به نحوی باعث رشدش شدند یا حتی هنگام جنگیدن، جنگشون سطحی بوده و روابط عمقی رو حفظ کردن . در کل اوضاع بدجور داغونه هم باعث خنده اس هم باعث گریه

افتضاحه!

me سه‌شنبه 29 آذر 1401 ساعت 14:47 https://daily-of-me76.blogsky.com/

سیاسته دیگه
انقدر اتفاقات مختلف پشت پرده میفته که فقط تعداد انگشت‌شماری ازش باخبر هستن و ما فقط اون چیزی رو میبینیم که اونا دوست دارن ببینیم

جان دو سه‌شنبه 29 آذر 1401 ساعت 12:29 https://johndoe.blogsky.com/

قطر پشتیبان کننده جدی برخی گروه های تروریستی جهادی توی منطقه از جمله طالبان هست و از روی کار اومدن این گروه در دهه 1990 و دهه های 2000 و 2010 به شکل سیاسی و مالی و اطلاعاتی از طالبان حمایت می کرد ...

واقعا!؟ یعنی قواعد سیاسی حکم می کنه!؟ چقدر ناراحت کننده است!؟ انگار راست میگن بشر در همه چیز پیشرفت کرده ولی در سیاست اصلا پیشرفت نکرده!؟ تازه به نظر من پس رفتم کرده قبلا حداقل همه چیز رو بود الان همه کارهاشون رو غیرمستقیم و در پرده می کنند!؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد