باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

ماهش

من اسم ماهش رو برای این انتخاب کردم چون که اولا شبیه اسم هندی ها بود دوما ماه در فارسیست و مخفف ماه تابش هست سوما یه حس خیلی خوب و عجیب بهش دارم و صوتش این رو بهم منتقل می کنه

اما دیروز یه سرچ در گوگل کردم دیدم در هندی اسم مرد هست و یکی از بازیگرهای هندی مرد اسمش ماهش هست!

راستش رو بخواین خورد تو ذوقم، دوست ندارم اسم مرد باشه ولی دیگه چه کنم شده دیگه می دونید با تمام احترام برای آقایان هندی نمی دونم چرا ازشون چندشم میشه!؟ خانم هاشون خیلی خوب و دوست داشتنی هستند و شکل ایرانی ها هستند اما مردهاشون یه جوری هستند البته شاید بازیگرهاشون این طورن من که هند نرفتم از نزدیک ببینمشون اما الان که دارم فکر می کنم این چندش رو از اشو هم میشم!؟ شاید به خاطر اداهاشون هست یا نگاه هاشون!؟

نظرات 3 + ارسال نظر
حسین شنبه 24 دی 1401 ساعت 20:21

سلام
ماهش خیلی هم اسم قشنگی است
حالا اگه نمیگفتی ما اصلا متوجه نمی‌شدیم اسم هندی انتخاب کردیذ
پاینده باشید

سلام
ععععهههه

گیل‌پیشی شنبه 24 دی 1401 ساعت 19:19

اینی که شما گفتید هم قشنگه، شاعریدها.
یادش بخیر دوران نوجوانی، شعرهای حافظو به طنز تبدیل میکردم. ببخشه جناب حافظ.
فک کنم اینجوری بود:
از کفر من تا دین تو، راهی به جز تردید نیست، دلخوش به فانوسم مکن اینجا مگر خورشید نیست

خخخخخ اشتباه یادم بود!؟ مرسی استعداد شاعری دارم دل و دماغش رو ندارم

گیل‌پیشی شنبه 24 دی 1401 ساعت 18:47

یاد سریال مسافری از هند افتادم. چقدر هفته‌هارو انتظار می‌کشیدم که باقیشو نگاه کنم

از چشم من تا چشم تو راهی به جز تقلید نیست دلخوش به فانوسم نکن اینجا مگر شبگیر نیست!؟
یه چیز این طوری می گفت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد