باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

اجبار

دیدید وقتی آدم رو مجبور می کنند یه چیزی توی آدم بیشتر میل به انجام اون کار پیدا می کنه؟!

الان هم من چند روزه به خاطر برف و سردی هوا مجبور شدم تو خونه بمونم دیگه به حد دیوونگی رسیدم دلم می خواد برم بیرون ولی می ترسم سرما بخورم الان منفی 11 درجه است!؟

حالا روزای معمولی هفته به هفته از خونه بیرون نمی رفتما!؟ نمی دونم این چیه دیگه!؟ ولی دارم دیوونه میشم شاید برم تا تو حیاط

نظرات 2 + ارسال نظر
یک مرد یکشنبه 25 دی 1401 ساعت 16:51 http://Whiteshadow.blogsky.com

تا حیاط دیگه یه سر برو.
می خوای هم آدرس بده، من یه سر بیام پیشت

رفتم تو حیاط
نه مرسی زحمت نمیدم

گیل‌پیشی یکشنبه 25 دی 1401 ساعت 12:31

امسال زمستون، اولین زمستونی بود که برام دلگیر بود‌.
سرماخوردگی بیشتر بخاطر تلقینه، نترسید. هوای برفی زیباست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد