باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

دیگر جایی برای پیوند باقی نمانده است

ای کاش می توانستم صوت بگذارم تا با صدای خودم حرف می زدم!

متاسفانه امروز شنیدم گویا شکنجه روانی بر معترضان بازداشت شده صورت می گیرد و با داروهای روانپزشکی تغییراتی در این افراد اتفاق می افتد که بعد از آزادی گوشه گیر و ساکت می شوند!

شما آدم ها را نمی کشید اما کاری می کنید که از کشتن بدتر است!؟ کاری می کنید که انسان آرزوی مرگ خودش را داشته باشد!

واقعا از چه کسانی امروز صبح عذرخواهی کردم!؟ شما دیگر جای هیچ پیوندی را باقی نگذاشته اید!؟

شعارهای تو خالیتان را بریزید توی سطل آشغال، حکومت ایران یک جنایتکار بیمار است!؟ دیگر فقط باید بروید، باید بروید، حقتان را کف دستتان می گذاریم، حقمان را می گیریم؟!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد