باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

ضربه های گذشته

این طور که من فهمیدم تو این جامعه ضربه خوردن از دوست چیز متداولی هست حتی میگن یکی از دشمن می خوری ده تا از دوست!؟

خوب من نمی دونم چرا این دوستی ها رو ادامه می دهند!؟ تنهایی سخته اما خوب بهتر از اینه که هی بخوری از بقیه!؟

شاید البته اون ها مثل گذشته ی من شدند که نمی تونن تنها بمونن من فکر می کردم من فقط این طور شدم!؟

من اون زمان چت می کردم خیلی بهتر از رابطه ی رو در رو هست و هر وقتم ببینی طرف داره یه کارایی می کنه بلاکش می کنی!؟

خلاصه اینکه هیچی ارزش نداره به خاطرش خودمون رو در معرض آزار و اذیت بقیه قرار بدیم خدا رو شکر گوشی هست تنهایی آدم رو پر می کنه!؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد