باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

هنوز فراموش نکردم

برای عشق های سابق نامه نوشتم به امید اینکه فراموششون کنم بار ناراحتیم کمتر شد اما فراموشم نمی شوند!

می خوام فردیت خودم رو پیدا کنم و برم دنبال زندگیم چرا باید یه نفر بعد از سال ها به خوابم بیاد؟!

یه دوست داشتم ازدواج کرده بود اما هنوز می رفت اینستاگرام عشق سابقش که ولش کرده بود رو چک می کرد این کارش خیانت بود اما این دله کاریش نمیشه کرد!؟

دیروز یه چیزی خوندم می گفت یه خانمی به پارتنرش خیانت کرد و عاشق یکی دیگه شد و باهاش رابطه گرفت بعد خودشو کشت چون هم پارتنرشو دوست داشت هم نفر دوم رو و نمی دونست چی کار کنه!؟

داستان های عشقی واقعا افتضاحه اما همه هم دوست دارند عشق رو تجربه کنند زندگی باهات بازی می کنه چه بازی هایی!؟

نظرات 3 + ارسال نظر
گیل‌پیشی پنج‌شنبه 18 خرداد 1402 ساعت 09:28 http://Www.temmuz.blogsky.com

خب قطعا اشتباه کردیم، ولی قطعات پازلمون جوری نبود که باهم بسازیم، پس تموم شد.

آره با هم نمی ساختیم یعنی می دونی تو چشم من اون طور مردی نبودند که بخوام بهشون تکیه کنم یا به چشمم خیلی بیان

گیل‌پیشی چهارشنبه 17 خرداد 1402 ساعت 21:42 http://Www.temmuz.blogsky.com

وقتی منطقی دلایل اتمام رابطه رو بررسی می‌کنم، عشق فراموشم میشه. درگیرش نمیشم.

من متاسفانه از اون جایی که پر شکم میگم که شاید اشتباه کردم

فاضله چهارشنبه 17 خرداد 1402 ساعت 15:40 http://1000-va2harf.blogsky.com

باید به عشق وفادار بود و تلاش کرد بهش رسید اگه گذشتی و رفت بعدش خطرناکه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد