باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

وب سایت های روانشناسی

چقدر خوبه که این سال ها وب سایت های خوبی در زمینه ی روانشناسی و خودشناسی به وجود آمده است اگر بشینی و بخونی و عمل کنی کلی جلو میفتی!

اما متاسفانه حتی به آدم ها معرفی می کنی، نمی روند بخوانند، این حجم از بی اعتنایی به مطالعه و تحقیق چرا در بین مردم وجود دارد؟!

اکثرا حاضرند پولشان را بابت مشروب و سیگار و مواد مخدر بدهند اما دو خط مطالعه نکنند! این موضوع لازم است آسیب شناسی شود!

به نظر می رسد مردم اکثرا توسط ناخودآگاهشان کنترل می شوند و این خیلی خطرناک است!؟

نظرات 2 + ارسال نظر
گیل‌پیشی چهارشنبه 24 خرداد 1402 ساعت 11:20 http://Www.temmuz.blogsky.com

وای نه تو رو خدا. دیگه استرس نمی‌خوام.
ولی جدا تنها محرکم استرسه

گیل‌پیشی سه‌شنبه 23 خرداد 1402 ساعت 22:06 http://Www.temmuz.blogsky.com

والا من از سیگار و مشروب و‌.. به دور هستم. اما بازم مطالعه ندارم. دلیلش تنبلیه

استرس می خوای من خرسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد