باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

گوشی ایرانی

چند شرکت در ایران در حال طراحی و ساخت گوشی هوشمند هستند این شرکت ها به روش مهندسی معکوس گوشی های خارجی در تلاش برای ساخت گوشی ایرانی هستند!

امروز این خبر را دیدم و سوالی که پیش می آید این است آیا این گوشی ها امنیت دارند؟ یا مثل نرم افزارهای ایرانی جاسوسی شهروندان را می کنند!؟

گویا اگر این گوشی ها به تولید برسند واردات گوشی های خارجی ممنوع خواهد شد!

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین جمعه 30 تیر 1402 ساعت 07:53

من که اصلا نمی‌خرم
وقتی برابر گوشی خارجی هست چرا باید ایرانی بخرم که نه خدمات داره و قطعاتش در صورت خرابی پیدا میشه

جی ال ایکس خریده بودم چند سال قبل

خوب می خوان واردات رو ممنوع کنند
منم هنوز یه نوت 2 دارم دارم استفاده ش می کنم

محیا پنج‌شنبه 29 تیر 1402 ساعت 20:25

احتمالا همین بشه به کره شمالی خوش آمدیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد