باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

یک اتفاق عجیب!؟

دیشب یک عکس از خودم گذاشتم اینستاگرام، نزدیک 100 تا لایک خورده این در حالیه که من هر چی می گذاشتم ده بیستا لایک بیشتر نمی خورد!؟

نمی دانم چه شده است!؟

دیروز با آن دوستم که شکست عشقی خورده بود حرف می زدم حالش خیلی بد بود فکر کردم شاید بخواهد خودکشی کند همه ش از مردن می گفت، منم نمی دانم چه کار کردم بهش چی گفتم اما حالش عوض شد و حال دل خودم هم از همان موقع عوض شده است!؟

یعنی کائنات این طور پاسخ می دهد!؟ 

عجیبست!؟

نظرات 3 + ارسال نظر
گیل‌پیشی یکشنبه 15 مرداد 1402 ساعت 21:28 http://Www.temmuz.blogsky.com

دخمل نازی آخه

مرسی

فاضله یکشنبه 15 مرداد 1402 ساعت 18:45 http://1000-va2harf.blogsky.com

عکس شخصی بیشتر دوست دارن

محیا یکشنبه 15 مرداد 1402 ساعت 15:03

عکس شخصی جواب میده

ما که آخرش سر از الگوریتم های شبکه های اجتماعی در نیاوردیم!؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد