باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

تکه پازل گمشده ی فلسفه

امروز جلسه ی تعلیمی خیلی خوب بود!

بچه هامون خیلی خوب حرف می زنند و خیلی آگاهند!

من که همه ش در حال شخم زدن افکار و باورام هستم!

یهو با تیشه میزنه به ریشه!

امروز یه کلیپ دیدم!

می گفت باید باورهای نهادینه شده تون رو به چالش بکشید همون باورهایی که از بچگی باهاش بزرگ شدید و دنیا رو باهاش تفسیر می کنید!

یه ویدئوی دیگه هم دیدم!

می گفت هر وقت از مطالعه دست بکشید با افکار جدید آشنا نشید درجا می زنید!

یه چیز جالب دیگه هم گفت که انگار منم!

گفت چند سال مطالعه می کنید اما می بینی انگار یه چیزی تو ذهنت کمه!

دقیقا من یک تیکه ی پازل تو ذهنم برای فهم و فلسفه کمه!

اون رو بفهمم اصلا کون فیکن میشم!

امیدوارم زودتر بفهمم!

نظرات 1 + ارسال نظر
گیل‌پیشی جمعه 27 مرداد 1402 ساعت 00:55 http://Www.temmuz.blogsky.com

ایشالا

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد