باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

پیری و احساس پیری

امروز در شبکه ماهواره، خانم ژاپنی 74 ساله رو نشون می داد که بعد از بازنشستگی از بانک رو آورده بود به برنامه نویسی و اپ گوشی موبایل می نوشت!

با خودم گفتم نگاه کن تو این سن رفته دنبال چی، اون وقت من احساس پیری می کنم اصلا به اون سن نمی رسم!؟

خواهرم امروز می گفت شما دهه شصتی ها چرا همه تون احساس پیری می کنید؟ میگید از ما گذشته!؟ از دهه چهلی ها و پنجاهی ها یاد بگیرید هنوز فکر می کنند جوونند!؟

بهش گفتم همونا ما رو پیر کردن!؟ :/

خلاصه من فهمیدم احساس پیری یه احساسی هست در شکم، وقتی سنگینه نفست بالا نمیاد، دیگه نمیاد دیگه!؟ 

نظرات 3 + ارسال نظر
Lili دوشنبه 6 شهریور 1402 ساعت 15:45

چقدر خط به خط این پستت حرف حق بود
انگار خودم نوشتم

هی

گیل‌پیشی شنبه 4 شهریور 1402 ساعت 23:54 http://Www.temmuz.blogsky.com

دقیقا چرا احساس پیری داریم

سختی کشیدیم بیشتر از سنمون

ضحی شنبه 4 شهریور 1402 ساعت 23:04 https://change1399.blogsky.com/

می دونی چیه گلم ، کلا هر کی که تو ایران زندگی میکنه ی درجه ای از ناامیدی رو داره ، هر چند هم تلاش کرده باشه خودش رو نسبت به زمینه هایی امیدوار کرده باشه و هدف برا خودش داشته باشه.ی چیزهایی را ما از جمع می گیریم و ناامیدی هم چیزی است که جامعه ایرانی اونو خیلی تشویق می کنه.هر کی می خواد سوار بشه که جا نمونه ، حالا ی عده ای هم اون زیر زیرا له شدن ، فدای سر.ربطی هم به دهه شصتیا نداره ، دهه هشتادیا و نودیا رو نگاه کن.دقیقا حال و هواشون همینه که شما می گید.وقتی آدمها تهی بشن ، ببینند که حرف و عمل ی عده یکی نیست.اونایی که خودشون رو معصوم می دونند و دیگران رو گناهکار ، جامعه و آدمهایش به همین سمت می ره.ولی به نظرم یکی هست که هوای تک تک آدمها رو داره.و اون هم خیلی مهربونه ، حتی از پدر ومادرمون.

درسته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد