باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

تصمیم جدید

من مدت هاست دارم با خودم کلنجار میرم که میلم رو به سیاست و جامعه کنار بگذارم اما نمی شه، حالا تصمیم گرفتم این قدر از سیاست و جامعه بنویسم که این میل تموم بشه و بره!؟

قلبم می خواد دنبال جنبش زن زندگی آزادی رو بگیرم حتی به قیمت زندان افتادنم!؟

پس سیاسی می نویسم فقط به خاطر خودم، یه مقدار خستگیم به خاطر همینم هست چون همه ش جلوی خودم رو می گیرم!؟

نظرات 3 + ارسال نظر
محیا دوشنبه 13 شهریور 1402 ساعت 12:32

چرا باید جونت رو برای بقیه از دست بدی
مهاجرت کن

چرا باید از وطنم مهاجرت کنم و بزارم یه عده ویرانش کنند!؟

فاضله دوشنبه 13 شهریور 1402 ساعت 09:34 http://1000-va2harf.blogsky.com

ماهش جان نوشته هات صدات درس زندگیه

اسماعیل دوشنبه 13 شهریور 1402 ساعت 08:07 http://www.fala.blogsky.com

صداقتی که توی خودنوشت هاتون هست، قابل تحسینه.

مرسی ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد