باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

قدرت و ثروت

من یک چیزی به نظرم اومده، آیا درسته؟

تو کشورهایی که دموکراسی موفق هست افراد قدرت رو می خوان برای ثروت ولی تو کشورهایی مثل ما، آدم ها قدرت رو می خوان واسه قدرت، برای همین تو کشورهای ما هر کارم که می کنی انحصارطلبی بودنشون باعث میشه قدرت دست یکی بیفته اما تو کشورهای سرمایه داری، آدم ها قدرتم وسیله ی پول می کنند و با پولشون خوشند نه با قدرتشون!؟


پی نوشت: منظورم اینه که اونا ثروت رو قدرت می دونند اما ما زور و چماق رو قدرت می دونیم!

نظرات 3 + ارسال نظر
سمیرا جمعه 31 شهریور 1402 ساعت 15:28

خدا همه مردممون رو کمک کنه

یه مرد جمعه 31 شهریور 1402 ساعت 15:21 http://Whiteshadow.blogsky.com

ثروت قدرته
قدرت سیاسی و مقام ،قدرته
دانش قدرته
زیبایی قدرته
فیزیک خوب قدرته
سخنوری
حالا شدت و ضعف هاش فرق داره

در کشورهای پیشرفته برای مهار قدرت چاره اندیشی می شه
در جهان سوم متاسفانه این رعایت نمیشه

درسته ممنون

سمیرا جمعه 31 شهریور 1402 ساعت 14:37

اینجا هدف اینه که خلیفه مسلمین جهان بشن درواقع هدف اصلیشون اینه که به جای آمریکا، اینا ابرقدرت باشن و جهان رو به میل خودشون بچرخونن، خیلی جاه طلبن خطرناکا مست قدرت و ثروتن، و وقتی فردی قدرت و ثروت مستش کنه، استغفرالله خدارو بنده نیست و متاسفانه این اتفاقیه که اینجا افتاده، زیادی در طغیان پیشروی کردن ولی فکرشو نمی کردن که اگه فرعونم باشن و طغیان کنن، خدا سرجاشون مینشونه اینارو، خدا اجازه نمیده خون به ناحق ریخته، پایمال بشه و یه جایی طغیانگرو ذلیل میکنه

اوه اوه عجب نطق قرایی کردی
مواظب باش نیان بگیرنت
آی پیت میفته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد