باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

باز من چشم خوردم!

دیروز گفتم چند روزه حالم خوبه و در لحظه هستم، امروز از خواب پاشدم سرم گرفته، حالت سرماخوردگی دارم، یه چای گرم خوردم بهتر شدم، باید خودمو ببندم به مایعات گرم!؟

خواب های بد و پر استرسی هم دیدم، خواب دیدم دارم واسه فروشگاه بابام برنامه نویسی می کنم، داییم هم بود نظر می داد، فروشگاه داشت ورشکسته میشد، کارمندان داشتند خیانت می کردند، اصلا یه وضعی!؟


بعد نوشت: چنان سرم گرفته که حوصله ی هیچ کار رو ندارم ولی شاید از خونه زدم بیرون، سرماخوردگی نیست!

نظرات 2 + ارسال نظر
سمیرا دوشنبه 3 مهر 1402 ساعت 12:18

استراحت کن، نوشیدنی گرم رو هم ادامه بده، و تا میتونی به خودت خوشحالی بده

آره هر چی می گذره بهتر میشم

گیل‌پیشی دوشنبه 3 مهر 1402 ساعت 09:26

نگران نباش، ایشالا سرماخوردگی نیست.

نگران نیستم!؟
شربت عسل خوردم بهترم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد