باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

سوزناک می سرایم!

سوزناک می سرایم

برای دل های چاک چاک

برای چشم های اشکبار

برای سرهای پر باد

آرزو دارم

آرزو دارم

روزی بیاید

چکاوک ها بخوانند

پرندگان از قفس آزاد شوند

آسمان آبی شود

و خورشید بتابد

آنچنان بتابد که دل هایمان گرم شود

که غنچه ها باز شود

که زندگی جریان یابد

جریان چون جویباران

نظرات 3 + ارسال نظر
گیل‌پیشی سه‌شنبه 4 مهر 1402 ساعت 00:53

علی نقی شاه دوشنبه 3 مهر 1402 ساعت 21:34 https://metaphysic2.blogsky.com/

درود بر شما
آتش است این بانگ نای و نیست باد
هر کس این آتش ندارد نیست باد
ارادتمند

درود
سپاس

سمیرا دوشنبه 3 مهر 1402 ساعت 20:38

ان شاءالله

سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد