باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

من اعتماد به نفس ندارم

می دونید من اعتماد به نفس ندارم، از روی همین بعضیا رو فکر کردم دستنیافتنی هستند و من نمی تونم از عهده شون بربیام، برای همین همیشه انتخاب هام آدمای کج و کوله بوده، یه دلیل دیگه ش اینه که خودم از لحاظ روانی کج و کوله ام، یکی رو می بینم که همدردیم میگم ها این خوبه وگرنه آدمای سالم تر بودن که می خواستن بیان تو زندگیم اما نمی دونم چرا به دلم نچسبیدن، همیشه از آدم های زخم خورده خوشم اومده، دلمم براشون سوخته، خوب معلومه ازشون زخم می خورم یا من بهشون زخم می زنم، خدا به اونایی که سالم تر بودن اومدن سمتم رحم کرده که من بهشون متمایل نشدم!؟

نظرات 3 + ارسال نظر
محیا سه‌شنبه 4 مهر 1402 ساعت 23:07

این که گفتی کاملا طبیعی هست و تو اگر غیر این بودی عجیب بود. آدم ها با چاله های وجودی شون به هم نزدیک میشن...

آره دیگه

سمیرا سه‌شنبه 4 مهر 1402 ساعت 22:04

من به این نتیجه رسیدم که ارتباط و مخصوصا ازدواج از روی دل سوختن کار خیلی خیلی اشتباهیه

آره دقیقا خریته

سمیرا سه‌شنبه 4 مهر 1402 ساعت 20:56

هیچوقت دیر نیست، از این به بعد آدم های بهتر رو انتخاب کن ان شاءالله

مرسی عزیزم
با خودم فکر می کنم من عاشق این آدما میشم و دلم براشون می سوزه شاید به خاطر اینکه هیچکس دلش به حال نسوخته!؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد