باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

قونیه رفتن

هیچ می دانید رفتن به قونیه برای گرامیداشت مولانا هیچ فرقی با رفتن به کربلا برای زیارت امام حسین ندارد؟!

هر دو یک فعل هستند فقط ظاهرشان عوض شده است، ارادت از ولی خدایی به ولی خدایی دیگر تغییر کرده است، شکل و شمایلش عوض شده است!

این پدیده ها نشان می دهد ایرانی هنوز خواب است و گم در شرطی شدگی های تاریخی!

نظرات 6 + ارسال نظر
رامین دوشنبه 10 مهر 1402 ساعت 13:48

کاملا موفقم اتفاقا من هم تو وبلاگ خودم حسابی به مولانا پرداخته ام مثلا رابطه ی مشکوک مولانا با شمش

گیل‌پیشی یکشنبه 9 مهر 1402 ساعت 21:10 http://Www.temmuz.blogsky.com

معشوق همین‌جاست

آفرین دقیقا

بینام یکشنبه 9 مهر 1402 ساعت 15:57

اره خیلی از کارایی که ماها میکنیم در اثر جو گیری است و اصلا دنبال تکامل وجود نیستیم
شما من از روی نوشته هاتون گاهی فکر میکنم خیلی جوونید
گاهی اما به نظر خیلی پخته می آیید
یک تناقض عجیبی و شیرینی دارید!

خوب دیگه این ماییم

بینام یکشنبه 9 مهر 1402 ساعت 15:38

مساله سر آگاهی هست
اینه از روی شناخت واقعی باشد در اثر تقلید یا جو گیری
کربلا رو هم‌اگر کسی به آگاهی رسیده باشه که دوای دردش هست باید بره و هر جای دیگری اصلا
کلا ما ملت جوگیری هستیم

بله من منظورم این نبود کربلا نریم ولی بعضیا هر سال میرن و هیچ تاثیری روشون نمی زاره چه کربلا ، چه مشهد، چه قونیه، چه مکه، چه ....
صرفا سیر و سیاحت و سفر و خریده

سمیرا یکشنبه 9 مهر 1402 ساعت 15:25

محیا یکشنبه 9 مهر 1402 ساعت 10:38

اره فرق نداره شوهرم عاشق مولانا بود و ما ی سر قونیه رفتیم

چه جالب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد