باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

متاسفانه یک خبر جدید!

متاسفانه یک خبر جدید اومده، حتما می دونید دختر خانمی در مترو تهران غش کرده و سرش خورده به لبه ی سکو، واقعا مور مورم میشه اما شبکه های ماهواره ای باز چیزای دیگه میگن که تو آدم حس های بد تولید می کنه، من الان در این وضعم، با اینکه فیلم دوربین مدار بسته اومده و تقریبا همین رو نشون میده اما خوب من آدم شکاک و بدبینی هستم و حکومت هم دروغ زیاد گفته، دیگه بهش اعتمادی نیست!

حالم از دیروز خوب بودا، باز بی حوصله شدم، دور تلویزیون رو باید خط بکشم، اخبارا که همه مغرضانه، آهنگا که افتضاح، سریال ها همه در پیتی، باید می زدم از خونه بیرون، بیرونم حرف سر اینه که خبری نیست!

واسه یه نفرم ناراحتم، دوست ندارم به خاطر من تو عذاب باشه، فکر می کنم حال روحیش خوب نیست، من این وضع رو تجربه کردم می دونم چی میکشه ولی از طرفی نمی دونم چه کار کنم، من دیگه حسی بهش ندارم!؟

اینم داره دیوونه ام می کنه، حتی دیگه اون 5 اصل ریکی هم درست جواب نمیده!؟

نظرات 2 + ارسال نظر
محیا چهارشنبه 12 مهر 1402 ساعت 14:59

بازم اخبار نگاه کردی

چرا دعوام می کنی!؟
دیگه نگاه نمی کنم!؟

سمیرا چهارشنبه 12 مهر 1402 ساعت 12:44

پیگیری اخبار به روح و روان لطمه میزنه متاسفانه، مراقب خودت باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد