باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

هوا پسه!

امروز عصر رفتم دوش گرفتم!

بعدش رفتم آرایشگاه!

خیلی وقت بود نرفته بودم!

حسابی خوشگل کردم!؟

**********

هوا گرفته است!

خیابون ها خلوته!

اصلا یه جوریه!

مامانم گفت واسه آلودگی و گرد و غبار، مدرسه و باشگاه ها رو تعطیل کردند!

البته طرف ما آلوده نبود!

***********

امروز تولد دوست کارشناسیم بود!

تلگرام داده امروز 13 مهره و روز خیلی خوبیه!

منم یهو یادم افتاد ای وای تولدشه!؟

دیگه عذرخواهی کردم که حواسم نبود و بهش تبریک گفتم و گیف بارونش کردم!؟

**********

باد میاد!


نظرات 4 + ارسال نظر
محیا جمعه 14 مهر 1402 ساعت 18:16

نه بابا ولی من همیشه از ارایشگاه رفتن انرژی میگیرم

آره این آرایشگاه جدید بود خیلی خوب بود

سمیرا جمعه 14 مهر 1402 ساعت 01:21

مبارکت باشه عزیزم

مرررسی

گیل‌پیشی پنج‌شنبه 13 مهر 1402 ساعت 23:56 http://Www.temmuz.blogsky.com

به به، در قامت خانوم مهندسی که داره میره شرکت، تصورت کردم.
تولدش مبارک باشه.

اوه مرررسی خانم مهندس

مرسی اون که می خواد مهاجرت کنه در تکاپو هست

محیا پنج‌شنبه 13 مهر 1402 ساعت 21:52

اخیش بلاخره رفتی ارایشگاه انگار من سبک شدم

مایه ی آبروریزی هستم نه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد