باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

دیشب یه خواب عجیب دیدم!

دیشب یه خواب عجیب دیدم قشنگ بهم پیغام داد!

انگار آزارگر رو خودت جذب می کنی!

انگار خودت لذت می بری از آزار دیدن!

انگار خودت میری سمت آزارگر!

اگه آزارت ندن خودت آزارگر میشی!؟

خوبه حداقل طعمشو چشیدی!

وگرنه تو هم از آزار دادن بقیه لذت می بردی!؟


دارم فکر می کنم تو این دنیا چه خبره؟!

کی این بازی رو شروع کرد؟!

نظرات 3 + ارسال نظر
گیل‌پیشی پنج‌شنبه 11 آبان 1402 ساعت 16:02 http://Www.temmuz.blogsky.com

بله، از ماست که بر ماست

محیا پنج‌شنبه 11 آبان 1402 ساعت 12:14

متاسفانه آسیب هایی که درمان نشده اثراتش همینه

فکر می کنم جسارتش رو پیدا کردم و از اون زخم که سربسته کرده بودمش اومدم بیرون
الان احساس شادی می کنم

سمیرا پنج‌شنبه 11 آبان 1402 ساعت 12:00

دنیارو ول کن، آرامش خودتت از همه چی مهم تره، برای دنیا غصه بخوری چه کمکی به دنیا میکنی؟! هیچی. پس اولویت رو بذار آرامش خودتت و اطرافیانت

نه منظورم قوانین دنیا بود که این طور عمل می کنه، امروز بعد این خواب و درمان شدن زخمم انگار حتی آدم های بیرون خونه باهام جور دیگه ای بودند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد