باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

من عاشقم یا نه؟!

نمی دونم عاشقم یا نه؟!

امروز از خواب که پا شدم کشش بسیار زیادی به عشق سابقم داشتم!

دیشب تو خوابم بود!

اما الان کمتر شد!

یه موقع هایی اصلا عین خیالم هم نیست!

توی بد دامی افتادم!

چه کار کنم؟!

اون عاشق من نیست!؟

درد دارم!؟

حالم بده!

چیزی هم خوردم که شاید خوردن حالم رو بهتر کنه!

مجبورم صبر کنم!

شاید زمان همه چیز رو حل کرد!


می دونید من از سر تنهایی این طور میشم وگرنه عشق نیست!

نظرات 7 + ارسال نظر
گیل‌پیشی چهارشنبه 17 آبان 1402 ساعت 01:13 http://Www.temmuz.blogsky.com

بقول خودت در موردش تحقیق کن. از بدی‌هاش که مطلع بشی، ازش سرد میشی

خخخخخ می دونم تا اندازه ای

سمیرا سه‌شنبه 16 آبان 1402 ساعت 12:43

دوسدارم دلداریت بدم ولی نمیدونم چی بگم که دلخوشت کنه، ان شاءالله که عشق رو باکیفیت پیدا کنی

آهنگ دل ای دل لیلا فروهر رو گوش کردم خوب شدم مرسی

محیا سه‌شنبه 16 آبان 1402 ساعت 08:02

منم امشب خواب همسر سابق رو دیدم... اما واقعیت اون همسر یکی دیگه اس بگذریم از این خوابمون


یه کم من رو دلداری بدید خوب!

هستی دوشنبه 15 آبان 1402 ساعت 18:25

این نکته رمز اگر بدانی، دانی
هر چیز که در جستن آنی، آنی

بینام دوشنبه 15 آبان 1402 ساعت 17:57

من فک نکنم چیزی به نام عشق اون جوری که تو نوشته ها آمده وجود داشته باشد
با تجربه من عشق یک احساس نیاز از سر خود دوستی است اگر نخوام بگم خودخواهی

بله درسته

رامین دوشنبه 15 آبان 1402 ساعت 17:29

یکی دو سال بگذره کاملا فراموشش میکنید. درمانش فقط زمانه. البته برای من ۳ یا ۴ سال طول کشید

سمیرا دوشنبه 15 آبان 1402 ساعت 15:15

ماجراهای عشق و عاشقیتون برام واضح نیست، در نتیجه نمیتونم راهکاری بدم ولی ان شاءالله دلت آروم بگیره

مرسی بهتر شدم آروم گرفتم من یه طرفه عاشق شدم نمی تونم هم از توش دربیام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد