باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

گلپا و آهنگ

از وقتی آقای اکبر گلپایگانی فوت شدند فضای مجازی پر شده از آهنگ های این خواننده، الحق هم خوش صدا بودند اون هم با اون کیفیت ضبط اون موقع، یک نفر دیگه که من تازگی کشف کردم صداشون و خوانندگیشون خیلی عالی بوده خانم دلکش است، منتها آهنگ ها قدیمی هست و یک نفر باید بشینه کیفیت این آهنگ ها رو به روز کنه ما گوشامون عادت نداره به نویزهای تو این آهنگ ها!

خلاصه که خواننده ها و موسیقیدان ها و آهنگ ها همیشه من یکی رو که نجات دادند، در حال بدم که هیچ کس رو نداشتم و ممکن بوده از غصه بمیرم این آهنگ ها بودند که نجاتم دادند البته آهنگ های فاخر نه هر آهنگی!

روح رفتگان این هنر شاد و عاقبت زندگان این هنر هم به خیر باشه و همون طور که اونا ما رو از گرفتاری نجات دادند خدا هم اونا رو از گرفتاری هاشون نجات بده  و ان شاالله ما قدر این هنر رو بدونیم و ازش خوب استفاده کنیم!

نظرات 2 + ارسال نظر
رامین پنج‌شنبه 18 آبان 1402 ساعت 18:35

آره موسیقی به منم خیلی در لحظات حساس کمک کرده. البته من متال گوش میدم

اوه من اون جور موسیقی ها سردرد میشم

سمیرا پنج‌شنبه 18 آبان 1402 ساعت 16:53

خدا رحمتشون کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد