باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

دلایل خوب برای احساس های بد

دلایل خوب برای احساس های بد، نام یک کتاب روانشناسی است که امروز با آن آشنا شدم، منظورش این است که شاید ما در ناخودآگاه خود دلایل خوبی برای اضطراب، افسردگی، پرخوری، بی حوصلگی و ... داریم!

نسخه ی الکترونیک کتاب را گیر آوردم اما فکر نمی کنم بخوانمش چون که آنچه باید می گرفتم را از روی جلدش گرفتم!

واقعا همین طور است من برای مواجه نشدن با حقیقت احساس های منفی دارم چون نمی خواهم زیر بار حقیقت بروم و بار زندگیم را به دوش بکشم و با مشکلات دست و پنجه نرم کنم، ازشان فرار می کنم و حاصلش این احساسات منفی هست، باید شجاعت لازم در روبرو شدن با سختی ها را پیدا کنم و نترسم از آن چیزهایی که یک عمر ما را با آن ها ترسانده اند!

نظرات 1 + ارسال نظر
سمیرا پنج‌شنبه 2 آذر 1402 ساعت 15:16

امیدوارم همیشه سرحال و خوشحال باشی و تندتند برامون پست بذاری ان شاءالله حرفهات منطقیه واقعا، تهش ما معمولا میدونیم که کار درست برامون چیه و وقتی انجامش نمیدیم ناراحتیم، البته بعضی وقت ها واقعا شرایط مهیا نیست واسه همین نباید خیلی هم به خودمون فشار بیاریم

مرسی عزیزم
درست میگی خوشحالم که شما هم موافقی با حرف من
بله خیلی وقت ها هم می دونیم چی می خوایم اما شرایطش جور نمیشه و ما رو کلافه و خسته و عصبانی می کنه ولی این جور موقع ها لازمه به خودمون بگیم قرار نیست همیشه همه چیز اون جور که من دلم می خواد پیش بره قانون دنیاست گهی زین به پشت و گهی پشت به زین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد