باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

انصاف در تجارت

هر کسب و کاری که داریم یکی از مهم ترین اصول، رعایت انصاف در تجارت است، فرقی نمی کند کسب و کارمان یک سوپر مارکت باشد یا یک شرکت بزرگ، چیزی که مشتری ها را جذب می کند علاوه بر کیفیت کالا یا خدمات، رعایت انصاف است!

اگر از حق مشتری بزنیم به این بهانه که در فشار اقتصادی هستیم یا سرمان شلوغ است بعدا ضرر بزرگ تری می کنیم و هر چه بدست آورده ایم را ممکن است یک شبه از دست بدهیم یا کارمای دیگری مثل بیماری سراغمان بیاید!

در ثانی، وقتی خودمان از دیگران انتظار داریم انصاف را در حق ما رعایت کنند و گله مندیم که هیچکس انصاف را رعایت نمی کند، چگونه خودمان انصاف را رعایت نمی کنیم و حق دیگران را پایمال می کنیم!

پس بیابیم برای خود و خدای خود، این چرخه ی باطل را شکسته و خود را به رعایت انصاف در کسب و کار و حتی همه زمینه های  دیگر زندگی ملزم کنیم!

نظرات 2 + ارسال نظر
محیا جمعه 3 آذر 1402 ساعت 13:40

چیزی که خیلی برام مهم هست و رعایت میکنم

احسنت

سمیرا جمعه 3 آذر 1402 ساعت 07:18

گُل گفتی و دُر سفتی

سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد