باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

همه چی کشکه!

چند روزه دارم فکر می کنم دیگه تا آخر عمرم رای ندم هر رژیمی روی کار باشه برام فرق نمی کنه به این نتیجه رسیدم سیاست کشکه!؟

عمری دنبال علم و دانش و اطلاعات بودم چقدر از تکنولوژی لذت می بردم اما حالا به این نتیجه رسیدم همه ش کشکه!؟

چقدر دنبال عشق دویدم چقدر خودم رو بابتش اذیت کردم اما همه ش کشکه!؟

چقدر خانواده برام مهم بود چقدر دوستی رو اجر می نهادم اما بعد فهمیدم فقط خودمو دارم و این ارزش ها همه ش کشکه!؟

من دیگه نمی تونم اون آدم قبل بشم یعنی دیگه از آدمیت دراومدم واقعا دیگه هر چی که برای بقیه جالبه برام بی معنیه!؟

حال عجیبی دارم واقعا به هیچ بودن دنیا رسیدم دلم میخواد گریه کنم جالبه که تولدم نزدیکه شاید واقعا متولد بشم، شاید یه آدم نو بشم، شاید دیگه این قدر حرف نزنم، زندگی رو بیخودی جدی گرفتم، زندگی هیچی نداره، فقط منم که اگه این من هم نباشه دیگه هیچی نیست الا هستی لایزال، من بیخودی سر بر داشتم که منم هستم منم اراده و اختیار دارم من هیچی نیستم همه ش هستیه، هستی!؟

نظرات 3 + ارسال نظر
Pariiish پنج‌شنبه 28 دی 1402 ساعت 14:34 http://Magicgirl.blogsky.com

منم همیشه نزدیک تولدم که میشه به پوچی میرسم و خیلی همه چیزو با دید منفی نگاه میکنم.این احساس هم گذراست.یه روزایی میگیره و بعد ول میکنه. تولدت مبارک
امیدوارم یه اتفاق خیلی خوب و پیش بینی نشده برات بیفته و این فکرات تورو به خنده بندازه

چه بامزه مرسی

سمیرا چهارشنبه 27 دی 1402 ساعت 23:13

یکم زیادی تصمیم هاتون صفر و صدی نیست؟

شاید

عمه اقدس الملوک چهارشنبه 27 دی 1402 ساعت 21:38 https://amehkhanoom.blogsky.com

ننه دنیا همه هیچ و کار دنیا همه هیچ، ای هیچ بر هیچ مپیچ.
درسته این را برات نوشتم اما همه ما در دنیا یکذره هستیم که هر حرکتمون روی حساب و کتاب دنیا اثر داره. دنیا را که جدی نگیر اما بخودت فکر کن، به خوشحالی و حال خوب خودت.بعد خوبها جذبت میشن، چون تو حالت با خودت خوبه

حالم خوبه عمه جون فقط منفعل شدم و دیگه هیچی برام فرق نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد