باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

امروز متحول شدم!

امروز یه تیکه کتاب از بزرگ علوی روی تلگرام دیدم واقعا به موقع بود و من رو متحول کرد و باعث شد دیگه درد و رنج زندگی رو قبول کنم و اتفاقی که افتاد اینه که الان دیگه حسش نمی کنم!

خدا رحمتش کنه روحش شاد واقعا چه میراثی و خیراتی از این بالاتر!

فکر می کنم دیگه از نظر روحی قوی شدم البته باید یه اتفاقی بیفته و آزمایش بشه!



تو عقب خوشبختی پرسه می زنی
با دیپلم، با مدرک، با پول، با شوهر، با این چیزها آدم خوشبخت نمی شود
باید درد زندگی را تحمل کرد تا از دور خوشبختی به آدم چشمک بزند .

بزرگ علوی

نظرات 2 + ارسال نظر
عمه اقدس الملوک یکشنبه 8 بهمن 1402 ساعت 20:55 https://amehkhanoom.blogsky.com

خوشبختی یعنی با خودت کنار بیای و با خودت تو جنگ نباشی عزیزم

اینم تعریف خوبیه لایک

سمیرا یکشنبه 8 بهمن 1402 ساعت 17:07

خوشبختی رضایت از چیزهای خیلی کوچیک ولی باارزشه، مثل نفس کشیدن، آب و غذا خوردن، دراز کشیدن، حموم رفتن، عبادت کردن، مطالعه کردن، کمک کردن، محبت کردن، و هزاران چیز ریز دیگه ولی قشنگ و باارزش، شاید حتی همین ریزها هم همش برای آدم مهیا نباشه ولی باید قدر همون هایی که داریم بدونیم

اینم یه نگاهه ولی وقتی همه ش درد و رنج داری سخته به چیزای کوچیک توجه کنی اول لازمه مشکلت رو با درد و رنج روانیت حل کنی تا بتونی از اون چیزای کوچک لذت ببری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد