باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

هوس قیمه و پیتزا

چند وقت پیش یکی از بچه ها در مورد هوس قیمه نوشته بود راستش من اصلا قیمه دوست ندارم البته می خورم اما این جوری نیست هوس کنم ولی ایشون همچین با آب و تاب تعریف می کرد دل من رو آب انداخت، بعد گفت ببخشید حسرت به دلتون کردم، می خواستم بهش بگم آخه قیمه چیه که حسرتش رو بخوریم؟! نگفتم، گفتم شاید زشت باشه، حالا به نظرتون زشت بود می گفتم؟!

حالا اینا رو گفتم چون دیروز روز پیتزا بود عکسای هوس انگیز گذاشته بودند اما من هوس نکردم پیتزاهای حالا خوشمزه نیست قیافه هاشون خیلی خوبه اما مزه ی خاصی ندارند!؟ نمی دونم بچگی ما انگار همه چی خوشمزه تر بود یا ما بچه بودیم دهنمان خوشمزه بود؟! خلاصه که خوردن هم دیگه فاز شاد کن نمیده بهم!؟

نظرات 3 + ارسال نظر
عمه اقدس الملوک شنبه 21 بهمن 1402 ساعت 17:24 https://amehkhanoom.blogsky.com/

من کلا قیمه دوست ندارم و با اخ و تف میخورمولی قورمه سبزی آخخخخ و ماهی و میگو این سه تا را هرچی بخورم سیری ندارم
مشهد هم قبلا فقط ماهیچه رضایی را دوست داشتم وشیشلیک برادران کریم هرچند الان فکر کنم قیمتش نجومیه
کلا غذا قدیم خوشمزه تر بود الان غذاها طعم ندارند انگار یا ما آدم قدیم نیستیم.
چون پرسیدی می گم عمه بهتره نگی . هر راست نباید گفت هرراست نشاید گفت.

ای الهی عمه خوش زبونم
مرسی ازت

سمیرا شنبه 21 بهمن 1402 ساعت 11:48

چون پرسیدی، راستش قطعا به نظر بنده زشته زدن چنین حرفی و خوب کردی چیزی نگفتی. آدم یه وقتی هوس نیمرو میکنه، هزار بار بیشتر از پیتزا. هوس آدم و خوشمزه بودن غذا ربطی به اینکه چه غذاییه نداره.

عه؟! ولی صاحابش اول از همه دید چی نوشتم!؟ آخرش لو رفتم!؟

Lunacy شنبه 21 بهمن 1402 ساعت 10:11 https://lunacy.blogsky.com/

همچنان قیمه رو دوست دارم و از هوس خود پشیمان نیستم. همیشه حرف دلت رو بزن عزیزم. در مورد اینکه بعضی پیتزاها ظاهر دارند و طعم و مزه خوبی ندارند باهات موافقم. من پیتزا سیب 360 رو به همه پیتزاها ترجیح میدم. اگه پیتزای خوشمزه تر سراغ داری خوشحال میشم معرفی کنی.

عه صاحابش اومد
آره من از خودسانسوری رنج می برم!
ما مشهدیم یادم نیست اسم رستوران های تهران رو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد