باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

کتاب ذهن درستکار

یه کتاب جدید پیدا کردم در مورد گفتگو هست میگه که بیشتر مردم بیشتر از راه شهود به درکی می رسند تا استدلال، برای همین گفتگوها به بن بست می خوره و یه سری راهکار میده که چطور گفتگو کنیم از یه پادکست یوتیوب پیداش کردم که لین کش رو میزارم امیدوارم به دردتون بخوره!

ذهن درستکار

چرا در بحث و گفتگو شکست می خوریم؟!

چطور دیگران را قانع کنیم؟

نظرات 2 + ارسال نظر
سمیرا دوشنبه 13 فروردین 1403 ساعت 11:57

سیزده بدرتون مبارک

سلام
مرسی به یادم بودی
برای شما هم مبارک
من که از صبح خواب آلودم

فاضله جمعه 10 فروردین 1403 ساعت 12:18 http://golneveshteshgh.blogsky.com

چون بچه جان هستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد