باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

روزنوشت حال بدی!

امروز از صبح یه حالیم!

دیشب خیلی خوب خوابیدم!

اما از صبح انگار برق منو گرفته!

از کف پاهام آتیش بیرون میاد!

شکلات خوردم!

کلیپ طنز دیدم!

موزیک ویدئو دیدم!

یه کم بهتر شدم!؟

نمی دونم چم شده!

یه مدت همه چی خوب بود!

منم فعالیتم رو بیشتر کردم!

بهم نساخت!؟

نظرات 2 + ارسال نظر
سمیرا چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 ساعت 15:36

ماشاالله ایده های خوبی داری واسه خوشحالی چی بهتر از بوی نون تازه ماچ بهت

مرسی بوس

سمیرا چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 ساعت 14:52

احتمالا نساخته، همون متعادل فعالیت بکنی ریسکش کمتره ولی ماشاالله کارهای خوبی انجام دادی

دیدم نمی تونم خونه بمونم رفتم نون خریدم مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد