باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

تنفر

چند روزه احساس نفرت دارم و تحریک پذیر شدم!

هوا هم طوفانی هست!

نمی دونم واقعا از چیه!؟

توی اینترنت نوشته بود با خوردن ناشتا شربت عسل روده هاتون رو پاکسازی کنید!

امروز خوردم!

تو طب سنتی میگن بخارات دستگاه هاضمه رو مغز اثر میزاره!

تو طب نوین میگن سم ایجاد شده تو دستگاه هاضمه و بدن!

حالا چند روز بخورم ببینم چی میشه!

یه کمم مطالعه کردم!

میگه از منتقد درونم میشه باشه!

لینکشhttps://beheshtiyan.ir/mag/8-ways-to-combat-self-hatred/


بعدنوشت: نوشتم بهتر شدم! چه رازی داره این نوشتن؟!

بعدنوشت ۲: دوباره همون حال شدم!

نظرات 1 + ارسال نظر
سمیرا پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403 ساعت 11:16

حال آدم معمولا مخصوصا توی بدحالی نوسان داره تا میتونی با خودت مهربون باش، ان شاءالله بزودی خوب میشی راستی، سلام و روزت بخیر و شادی

سلام عزیزم آره نوسان داره دارم هی آب می خورم روز شما هم خوش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد