باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

روزنوشت جوانه ای

اون شاخه های پیتوس که قلمه زده بودم ریشه دادن!

بعضی هاشون جوانه هم دادن!؟

خیلی زود عمل کردن!؟

5 تا بطری رو آوردم تو اتاقم!

گذاشتم تو طبقات کتابخونه!

اتاقم سبزتر شد!

بطری هاشم سبزه مال سونابه!؟

****************

امروز یهو ابری و بادی شد!

اصلا خنک شد!

 اون قدر گرم بود!

بزنم بیرون یه چرخ بزنم!


بعدنوشت: نمیرم بیرون دلم خیلی درد گرفت!

نظرات 2 + ارسال نظر
سمیرا چهارشنبه 16 خرداد 1403 ساعت 17:51

این قلمه های تو شیشه همیشه قشنگن ماشاالله

آره ماشاالله به جونت

گیل‌پیشی چهارشنبه 16 خرداد 1403 ساعت 16:34 http://Www.temmuz.blogsky.com

منم دوست دارم سر کارم گلدون ببرم. اما پنجره نداره، ببرم خراب میشن.
پتوس قشنگه

یه چیزی ببر که نور کم بخواد
آره خیلی قشنگه هوا رو هم تصفیه می کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد