باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

دوست دارم بنویسم

خیلی دوست دارم بنویسم اما نمی دانم در مورد چی!؟

شما اگر نوشتن من را دوست دارید موضوع بدید تا بنویسم

یادش بخیر یک زمانی زیاد آدم ها را جدی نمی گرفتم

اما خوردم از این موضوع

آدم هایی که اصلا فکرش را نمی کردم دمار از روزگارم در آوردن

حالا کوچک ترین حرف، کوچک ترین نگاه یا هر چیزی که مشکوکم کند بهمم می ریزد

دیگر نمی خواهم با آن آدم در ارتباط باشم

بله نمی دانم این دست گل کیست!

من یا آن ها که ما را تربیت کردند و هنوزم می خواهند کنترل کنند!؟

راستی چرا نمی گذارند با خیال راحت زندگی کنیم؟!

واقعا دردشان چیست؟!

اول جوونی بیمارمان کردند و جوونی مان را سوزادند!

دیگر چه می خواهید؟!

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر دوشنبه 16 آبان 1401 ساعت 17:08 http://dashtemoshavvash.blogsky.com

خوبه چیز بنویس!!!
تازه یافته ایم تو را

ه دوشنبه 16 آبان 1401 ساعت 08:26

می خوای بنویسی
در مورد داعشی های داخلی بنویس که چطور با مشت و لگد و چاقو به جسد بی‌جان یک جوان هم رحم نکردند
در مورد اون جانی هایی بنویس که نیروی انتظامی را زیر گرفتند
در مور آنهایی بنویس که برای ایجاد وحشت بین مردم تا سوراخ ک و ن خالکوبی کرده اند و عرق می خورند و به مردم حمله می کنند
از اونایی بنویس که داداشی ها را به خاطر مصرف مواد با چاقو کشتند
در مورد آنها بنویس که از صدقه سری این ملت صاحب کاخ شدند و به مردم پشت کردند
از کشور های بنویس که حاضر نیستند خاوری ها را بر گردانند
از آنها بنویس که با عبا و عمامه آب به آسیب دشمن می ریزند
از آنهایی بنویس که دو قطبی را دارند بسط می دهند
از آنهایی بنویس که گول شبکه های محارب را می خورند و حاضر نیستند کمی تفکر کنند
می دونم که نخواهی نوشت

آخه من چی بنویسم در این باره مگه همه چیز روشن نیست؟!
خوب من باید چه کار کنم که با روشن بودن همه چیز اون هایی که نفعشون در انکار کردنه انکار می کنند؟!
میگی چی کار کنیم بریزیم همه بیرون کلی کشته بشن تا دخلشون رو بیاریم؟!
خودتونم می دونید صاحبان دنیا می خوان که اینا باشن و ما هر چه که بخوایم تلاش کنیم دوباره کسایی رو میارن سر کار که خودشون بخوان

پس باید صبر کنیم تا شرایط مساعد بشه
همیشه این جوری نمی مونه هیچ وقت نمونده الانم نمی مونه

ولی بهم ایده دادی در مورد یه چیزایی بنویسم کم کم می نویسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد