باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

زندگی بی برنامه

من نمی توانم طبق برنامه زندگی کنم

من نمی توانم عادی زندگی کنم

زندگی من شده همین

تمام انرژی و فکر و ذکرم می رود برای یک موضوع

من در زندگی هدف دارم اما دیگر آن طور که باید کشش بهش ندارم

سستی و رخوت در بدنم خانه کرده است

و خشمی دارم که همیشه داشته ام

اما این بار انگار خشم جمعی را به دوش می کشم

قرار نیست آسان باشد

هدف های بزرگ دشواری های بزرگ هم دارند

و من راه دیگری جز پیش رفتن ندارم 

حتی مورچه وار هم بروم خوب است

می دانم بهم تهمت خیلی زده اند و می زنند و خواهند زد

می دانم بزرگترین سنگ ها آدم ها جلوی پایم خواهند انداخت

ولی من ادامه می دهم

راه دیگری ندارم جز ادامه دادن

تا دری باز شود و گشایشی اتفاق افتد

نظرات 1 + ارسال نظر
یک مرد دوشنبه 23 آبان 1401 ساعت 14:58 http://Whiteshadow.blogsky.com

خشمگین بودنت رو می فهمم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد