باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

نیاز به راهنمایی

من چند سال است روابط اجتماعی کمی دارم از خانه خیلی کم بیرون می روم و حالا دچار ترس و استرس از موقعیت های اجتماعی شدم!

در موقعیت هایی که همیشه اعتماد به نفس داشتم الان دست و پایم را گم می کنم!؟ در مواجهه با آدم ها نمی توانم درست حرف بزنم و استرس می گیرم!

من همیشه استرس و اضطراب داشتم اما در درونم بود خودم می دانستم و آدم های استرسی حالم را بد می کردند و ازشان فرار می کردم چون واقعا درونم را بهم می ریختند 

اما الان این استرس به بیرون آمده است! نمی دانم این خوب است یا بد!؟ و در تمام موقعیت های بیرون خانه این وضع را دارم.

 دلم نمی خواهد یک آدم بی دست و پا باشم لطفا راهنمایی ام کنید چه کنم؟! ممنونم

نظرات 2 + ارسال نظر
قندک میرزا دوشنبه 21 آذر 1401 ساعت 01:00 http://ghandskmirza.blogfa.com

منم دقیقا همینطور بودم‌. اماخوب شردم .باید بری پیش روانپزشک خوب تحت نظر باشی و حتما دارو مصرف کنی‌.اگه تهرانی دکتر هولاکویی رو بهت پیشنهاد می کنم!

دکتر هلاکویی مگر تهرانن؟!
شما با دارو فقط سرکوب می کنید مشکل رو از جای دیگه باز خودش رو نشون میده!

خانوم ف شنبه 19 آذر 1401 ساعت 12:08 http://Khanomef.blogsky.com

والا باید بری دکتر
مثل شما بودم و الان خیلی بهترم خیلی زیاد
روانپزشک!

روانپزشک میرم حتی دید چطوری ام اما دارو نداد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد