باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

فشار آوردن بر ایرانی ها

اکثر ایرانی ها خلقیاتی دارند که شاید بقیه کشورها نداشته باشند. مثلا فشار آوردن، سرکوب کردن، منع کردن روی یک ایرانی معمولا جواب عکس می دهد.

حکومت ما موسیقی را منع کرد همه بیشتر از قبل رفتند دنبال موسیقی، ماهواره را منع کرد بیشتر مردم رفتند سراغ ماهواره، حجاب را اجبار کرد و هر کس رعایت نکرد تحت فشار گذاشت بیشتر بی حجابی رونق گرفت، کازینو و میخانه ها را جمع کرد علاقمند به رفتارهایی که درون این مکان ها بود بیشتر شد، اینترنت را فیلتر کرد همه فیلترشکن نصب کردند!

دولت آمریکا سالهاست حکومت ایران را تحت فشار قرار می دهد اما نتیجه ی عکس می گیرد الان هم دارند در سازمان ملل جلسه برقرار می کنند که رای گیری کنند ایران را از کمیسیون مقام زن حذف کنند باور کنید این کار را کنید زنان در ایران بیشتر تحت فشار قرار خواهند گرفت.

ایرانی ها نمی توانند گروهی کار کنند نمی دانم دردمان چیست اما در شرکت ها همه با هم سر جنگ دارند و می خواهند هم را کنار بزنند، رقابت و برتری جویی و خودکامگی در بین ما ایرانی ها خیلی زیاد است. حاضریم سرمان برود ولی حرفمان نرود!

آمریکا و غرب اگر می خواهند ایران را نابود کنند خوب به کارهایشان ادامه دهند اما اگر خیرخواه ما هستید این روشتان جواب نمی دهد، بگذارید خودمان با زبان خودمان، بین خودمان مشکلاتمان را حل کنیم! شما نمی دانید اکثر مردهای ایرانی خلقیات عجیبی دارند و زن های ایرانی همیشه با شیوه ی خودشان آن ها را مدیریت کرده اند!

خیلی تلخ است که جامعه ی ما این گونه است اما هست!؟ زمان می برد تا شیوه ی زندگانی ما تغییر کند اول زن ها باید تغییر کنند چون آن ها نسل بعد را تربیت می کنند اما مشکل این جاست دیگر زنان حالشان با خودشان خوب نیست! چرایش را نمی دانم!؟

ما شیوه ی زندگی مادرمان را نمی پسندیدیم از رفتار پدرمان با مادرانمان ناراحت بودیم پیش خودمان شیوه ی دیگری در پیش گرفتیم اما شیوه ی ما، ما را از اصلمان دور کرد، اینکه دیگران چقدر مقصر بودند را نمی دانم اما من یکی امروز دیگر مسئولیت گذشته ام را به عهده گرفتم حتی اگر گولمان زده باشند باز هم خودم گول خوردم باز هم چیزی درونم بوده است که من بااختیار خودم آن را انتخاب کردم! همین!

نظرات 2 + ارسال نظر
ماهی کوچولو پنج‌شنبه 24 آذر 1401 ساعت 01:08 http://Tekrareman.blogsky.com

سلام سلام
جسارتا یکم مخالفم
اینکه رعایت حجاب مثلا از یه تایمی به بعد کم شد علتش اجباری بودنش نبود علتش اتفاقا باز شدن چشم همه مون به جمال روی دنیا و بی حجابی همه تو دنیا بود(ماهواره و ویدیو و فیس بوک و اینستا+عدم آموزش صحیح) که طبیعتا خیلیییی جذاب تر از رعایت حجاب و زشت کردن خودمون با حجابه
و اینکه قطعاااا که امریکا و غرب دلسوز ما نیستن چرا باید دلسوز باشن؟ دلسوز مردم خودشون هستن که حالا دلسوز ما باشن؟؟

سلام
بله نظر شما قابل احترام است

سلام چهارشنبه 23 آذر 1401 ساعت 21:23

موسیقی که منع نمیشه
چون قاری های قرآن در دستگاه‌های مختلف مثل بیات ترک بیات اصفهان سه گاه و چهار گاه و حجاز قرآن قرائت می کنند

سلام
اما اوایل انقلاب هر کسی ساز نمی تونست داشته باشه و بعدم واکمن و این چیزا یه مدت ممنوع بود شاهدین می گویند از زمان بچگی ما البته موسیقی و واکمن و ضبط صوت و ویدئو آزاد بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد