باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

یک آگاهی جدید

امروز به یک آگاهی جدید در مورد خودم رسیدم اینکه چاکرای سوم من یعنی شبکه ی خورشیدی، مسدود شده است چون خودم را دوست ندارم.

سعی کرده ام خودم را دوست بدارم اما هیچ گاه نشده است چون این انسداد وجود دارد و نمی دانم چطور برطرف می شود!؟

آقای دکتر هلاکویی می گوید کسی که خودش را دوست ندارد دیگران را نیز دوست ندارد البته من با این سخن چندان موافق نیستم آخر پس آن دوست داشتن هایی که من تجربه کردم پس چه بوده است؟! البته می دانم آنچنان عمیق نبوده است!

چند کتاب جدید از اشو پیدا کرده ام یکی اش در مورد وقتی است که هنوز به روشن ضمیری نرسیده بوده است فکر می کنم خیلی به کارم بیاید. هنوز هم باید کتاب بخوانم به جای دیدار با آدم ها با کتاب هایشان دیدار می کنم! این هم مدلیست!

نظرات 2 + ارسال نظر
Sabur پنج‌شنبه 8 دی 1401 ساعت 07:58 https://sabur77.blogsky.com

شاید یه دلیلش همون بسته بودن چاکرای ریشه هست که باعث میشه قضاوت نادرست در مورد دیگران داشته باشم و خودخواه باشم

Sabur چهارشنبه 7 دی 1401 ساعت 17:00 https://sabur77.blogsky.com

دکتر هلاکویی درست میگن
این روزها که خودم رو دوست ندارم نمیتونم به دنیای اطرافم و آدماش با شکوه نگاه کنم و کسی رو دوست داشته باشم

می تونم بپرسم چی شد که دیگه خودتون رو دوست ندارید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد