باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

رویایی با تعبیر عجیب

دیشب دم صبح یک خوابی دیدم 

فقط یک صحنه اش یادم مونده

خواب یک نفر بود

تعبیرش هم خیلی عجیب هست

هم فرهنگ نمادها رو نگاه کردم

هم سایت تعبیر خواب رو

خودش یه دو راهی است

همین جوریش بین زمین و هوا بودم

حالا بیشتر تو این حالتم

یه هیجان و ذوقی دارم که اگر بشه چی میشه!؟

یه حالتم دارم ناراحتم از این که این قدر ذوق کردم!؟

دیشب قول دادم به خدا

دقیقا باید همون شب این خواب رو می دیدم!؟

می دونم اگه بگیری فقط واسه چند سال این حس های خوب هست بعدش من فیلم یاد هندوستون می کنه و خسته کننده برام میشه!؟

ولی با خودم می گم شاید بهم نیاز داره این غیر انسانیه یه نفر که وابسته ت شده رو ول کنی!

البته خیلی وابسته نشده بود هنوز اول ماجرا بود

من تو نزدیک شدن به آدما خیلی محتاطم، زود به کسی از هر جنسی پا نمی دم!

الان که اعتمادم ندارم!؟

خوب بالاخره نوشتم و خالی شدم هیجانم خوابید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد