باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

سخت گرفتن

می دونید من فکر کنم خیلی سخت گرفتم و سختش کردم!

خیلی غلو کردم تو خوبی یا بدی یه کس یا یه چیز!

خیلی جدی گرفتم همه چی رو!

این قدر سخت و وحشتناک نیست همه چیز!

می گذره!

این قدر غیر قابل تحمل و غیر قابل بخشش نیست همه چیز!

اونایی که به ما این جوری یاد دادن و بهمون این قدر سخت گرفتن خودشون خراب کردن در واقع یه خرابکاریشونم ذهن و روان ما بوده!

خوب نمی خوام سرزنششون کنم پس همین جا وایمیستم و میرم سراغ خودم!

آره زندگی ساده است!

لطیف است!

زیباست!

دنیا جای قشنگیه!

یه زندان تنگ نیست!

ما محکوم به رنج کشیدن نیستیم!؟

ما آزادیم!

زنده ایم!

درد ما ذهن ماست!

برای من دیگه نیست!

بوی خوش آزادی میاد!

نظرات 3 + ارسال نظر
حسین چهارشنبه 21 دی 1401 ساعت 08:29

سلام پست جالبی و به امید آزادی
مخصوصا اون آزادی که این چند ماه جوانهای مملکت دارن فریاد میزنن
ان شاءالله

آزادی

محمدجواد چهارشنبه 21 دی 1401 ساعت 00:00 http://elec19.blogsky.com

اتفاقا من وقتی دیروز وقتی مطلب شما رو خوندم میخواستم براتون کامنت بذارم که انقدر سخت نگیرین ،

عه چه بامزه
مرسی

حسین سه‌شنبه 20 دی 1401 ساعت 20:42 http://Chashmnavaz.blogfa.com

بسیار عالی
جهان سخت گیرد بر مردمان سخت گیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد