باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

عذرخواهی از رهبری و دیگر مسئولان

من به نوبه ی خودم از حرف های تندی که باعث رنجش رهبری و دیگر مسئولان شده است عذرخواهی می کنم این به معنی تایید اعمال آن ها نیست اما در جامعه ای که روحیه انقلابی گری ترویج داده شده است واضح است مردم از این شیوه استفاده می کنند تا به خواسته های خود برسند.

متاسفانه این قدر افراطی گری در بین مسئولان زیاد است که خون ملت را به جوش می آورد و باعث فاجعه می شود، ما نمی دانیم حرفمان را به شما چگونه منتقل کنیم که برای شما ناخوشایند نباشد! از طرفی دیگر توقع می رود ریش سفیدان و مو سپیدان و با تجربه تر ها با سعه صدر با جوانان رفتار کنند نه این که خودشان بر آتش اختلاف بدمند!؟

به هر صورت این کاری بود که من به عنوان یک شهروند باید انجام می دادم تا حسن نیت خودم را نشان دهم البته که هنوز به دنبال گرفتن حقوق اولیه خود هستم و این عذرخواهی به معنی پیروی کردن از شما نیست!

امیدوارم روزی برسد که مسئولان ما حرف هایشان با عملشان یکی باشد و وعده های سر خرمن به مردم ندهند و زور و اجبار برای کنترل مردم استفاده نکنند!

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین یکشنبه 2 بهمن 1401 ساعت 11:02

سلام
به امید روزی که ایران عزیزمون همیشه در ام‌ باشه و جوننها و مردمش با نشاط توش زندگی کنن
با این اعتراضات مشکلی دوا نمیشه و نظام هم عوض نمیشه
ولی ایکاش، مسولین یه کم به فکر نسل جد و پدر مادراشون بودن که اینقدر شرمنده بچه هاشون نشن
پدرسوخته تر از انگلیس و آمریکایی ها نداشته و نداریم
بس که اینا بی شرف و به فکر غارت نفت و گاز کشورهای خاورمیانه هستن

سلام و درود
خوب یه راهی پیدا می کنیم دیگه

سلام یکشنبه 2 بهمن 1401 ساعت 09:11

چند روز پیش یک برنامه ی مستند از تلویزیون دیدم
وضعیت مسکن از زمان بنی صدر را تا زمان روحانی داشت تحلیل می کرد
به خودم گفتم این ملت چقدر چوب ندانم کاری ها و اشتباهات دولتمردان را خورده است
که عملا زندگی شون مختل شده است
یک عده رانت خوار صاحب تمام امکانات زیستی هستند و یک عده هم قبر خواب و کارتن خواب اند

الان که دیگر بلاها بسیار زیادتر شده اند امیدواریم خداوند راهی برایمان باز کند
اشتباه اصلی سکوت مردم در همان اول انقلاب بود وقتی دیدند گروه های مختلف دارند بر ضد هم عمل می کنند باید کاری می کردند البته آن موقع اینترنت نبود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد