باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

رفاه مردم

صبح مقاله ای نوشتم در مورد اینکه حاکمان کشورهای خاورمیانه با فشار اقتصادی می خواهند مردم را کنترل کنند متاسفانه این افراد توجهی ندارند که نفرت و خشم مردم را نسبت به خود بر می انگیزند!

در عوض اگر مردم در رفاه باشند و نظام سیاسی عادل باشد مردم چرا باید آن ها را نخواهند و به آن ها علاقه و احترام نگذارند؟! کسانی مثل کوروش بزرگ و داریوش بزرگ یا انوشیروان نامدار در زمان قبل از اسلام همین گونه مردم را علاقمند به خود کردند و نام خود را جاویدان کردند و هنوز مردم ایران داستان هایی که از آن ها نقل می شود را دوست دارند!

متاسفانه این گونه فشار آوردن به مردم از زمان خلفای اسلامی باب شد و هنوز ادامه دارد امیدوارم با یک رفرم جدید شیوه ی جدید حکمرانی در ایران صورت بگیرد و الگوی بقیه کشورهای اسلامی شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
HaaMed یکشنبه 9 بهمن 1401 ساعت 20:14 http://www.milkaan.blogsky.com

من چشمم آب نمیخوره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد