باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

کمک کردن

یکی از دوستان چند روز پیش به من گفت چرا ما فکر می کنیم برای کمک کردن در سطح کلان باید کاری کنیم!؟ چرا در سطح خرد و دانه دانه فکر نمی کنیم می توانیم کمک کنیم!؟

به حرفش فکر کردم در اینترنت هم چند مقاله خواندم حتی وبلاگ نویسی و آگاهی بخشی را هم جزو کمک هایی که می شود به جامعه کرد نوشته بودند، چیزی که اصلا به چشم من نمی آمد!؟

یک مقدار در مورد تسهیل گری هم جستجو کردم و فیلم و مقاله و کتاب هم پیدا کردم فکر می کنم می توانم ازش استفاده کنم، 

دیروز یک ویدئو در سایت اعتماد آنلاین دیدم از گفتگوی آقای رضا کیانیان و آقای احمد زید آبادی ، کشور ما بین دو گروه که فکر می کنند حق هستند در کشاکش است و خوب من طرفدار هیچ کدامشان نیستم این وسط کمکی که از دست من بر می آید همین وبلاگ نویسی است!؟

در مورد مردمی که محتاج نان شب شدند هم آن قدر پولی ندارم که با آن به مردم کمک بزرگی کنم و کار از همان قسمت کلان ماجرا خراب است اما سعی خودم را می کنم به آن هایی که سر راهم قرار می گیرند کمکی کنم شاید همان قدم کوچک من تاثیر بزرگی بر آن فرد بگذارد به قولی خداوند هیچ گاه کسی را بدون دلیل در سر راهتان قرار نمی دهد!

نظرات 1 + ارسال نظر
گیل‌پیشی پنج‌شنبه 11 اسفند 1401 ساعت 13:59

این همدلی‌های کوچک، روزی به اتحاد و همدلی سراسری تبدیل میشه

امیدوارم پیشی جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد