باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

ایرانیان مسیحی

امروز روی یه وبلاگی دیدم یه نفر از مسیحی ها تعریف می کرد و گویا علاقمند به مسیحیت شده است!

کلا ما تحت تاثیر فرهنگ مسیحی و تربیت مسیحی بودیم با انیمیشن ها و سریال هایی که از بچگی از مسیحیان دیدیم!

الان خیلی ها که از اسلام زده شدند مسیحی میشند یکیش خود من، البته نه به عنوان مسیحی من از بچگی دین من درآوردی خودم رو داشتم اصلا هم به کسی پیشنهادش نمی دم بقیه هم دین خودشون رو بسازند در جایگاهی نیستم دین تاسیس کنم و آداب و سنن ابداع کنم!

روحیات هر کس متفاوته و به اقتضای شرایطش هر کدوم از این مکتب ها می تونه به آدم کمک کنه الان فکر می کنم شیوه ی حضرت عیسی خیلی برام مفیدتره و چیزایی که تو کتاب مقدسه کاربردی تره تا قرآن!

البته چیزی که هست مسیحیان خیلی بهتر پیامبرشون رو معرفی کردند تا مسلمونا! مسلمونا خیلی زحمت کشیدند از روی دست مسیحی ها تقلب کردند واقعا هیچ کس حضرت محمد رو اون جور که باید نشناخته! چه غریب!

خلاصه که من وقت ندارم برم تو کتابای قدیمی بگردم دنبال حقیقت حضرت محمد می خوام برای خودم زندگی بهتری داشته باشم و آموزه های حضرت عیسی دم دسته البته اصلا از مدلی که کشیش ها تفسیر می کنند کتاب مقدس رو خوشم نمیاد از آخوندا بدتر کشیش ها هستند بیشتر ملت رو اسکول می کنند!؟ البته اینا نظر من بود با کشیش هایی که دیدم!؟

می دونید به نظر من تا خودت یه چیزی رو کامل متوجه نشدی نباید راه بیفتی تبلیغش کنی وگرنه هم آبروی خودتو می بری هم آبروی اون مبحث رو!؟ 

پیامبرا هم گفته هاشون خیلی عمق داره شیوه ی زندگیشون خیلی خاص بوده و همش درسه، با تقلید کردن هم نمی تونی به جایی برسی باید باهاش زندگی کنی تا دریافتش کنی!؟ باید بشینه روی روح و جانت!

نظرات 2 + ارسال نظر
گیل‌پیشی شنبه 19 فروردین 1402 ساعت 14:57

بقول معروف، دین من انسانیته.

فاضله شنبه 19 فروردین 1402 ساعت 08:33 http://golneveshteshgh.blogsky.com

خودت بری دنبالش بهتره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد