باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن
باده ی دل

باده ی دل

همانکه هستم، هستم ! صرفا جهت تخلیه ی ذهن

ما را ترسو بار آورده اند

نمی دانم از چه زمانی بین آدم ها باب شده بچه ها را ترسو تربیت می کنند شاید از وقتی که سیستم آموزش و پرورش نوین پایه گذاری شده!

مادربزرگم همیشه می گفت جوون آدم ترسو سالم می مونه! مامانم هم مقلدانه همین رو تکرار می کنه! این قدر از این حرفشون بدم می آمد که نگو!

از نظر اون ها من کله ام باد داره و بی کله و دیوونه هستم تازه من اصلا خودم رو آدم شجاعی نمی دونم ولی همیشه تا می اومدم کاری کنم می گفتند ها چیه شجاع شدی!؟ این قدر از این حرفشان بدم می آمد!؟

اوشو هم می گوید ما را ترسو بار می آورند او که مال قرن قبل است آن هم در هندوستان اما خوب کنترل کردن آدم های ترسو راحت تر است!

از سرانجام مادربزرگم به این نتیجه می رسیم ترسو بودن اصلا خوب نیست چون انواع و اقسام مریضی ها را می گیری و ده سال آخر عمرت را باید وابسته به دیگران زندگی کنی البته اگر بشود نام آن را زندگی گذاشت!

در کل افراط تفریط بد است چه بی کله باشی چه ترسو باشی بد است باید بفهمی چه کار می کنی و کجا پا می گذاری و حساب کار دستت باشد این را تازگی از عطار یاد گرفتم!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد